ROOKIE & THE WHAT?!

& THE VETERAN!

...

Je kent dat wel, mensen met heel veel ervaring. Zo zijn er wel wat bij Pubmarket!. En het zijn allemaal gedreven professionals. Ze staan nu al te springen om jou onder hun vleugels te nemen! #truestory

Waarom? Omdat we van elkaar kunnen leren. Neem nu Dorien Breels, dochter van Jean-Pierre Breels, de CEO van Pubmarket!. In 2009 studeerde ze af als TEW’er in Leuven. Als rookie kwam ze binnen bij Pubmarket!. Doorzwom heel wat watertjes. Reclameblokken opkopen bij de grote en kleine tv- en radiozenders en door België cruisen op zoek naar nieuwe klanten, bijvoorbeeld. Sinds 2019 is ze naast haar vader ook CEO bij Pubmarket!.

Yep, je leest het goed. 32 jaar en al zo ver. En dat heeft ze niet op haar eentje gedaan. Ze heeft heel veel geleerd van haar vader en de veterans bij Pubmarket!. En vice versa. Elke dag opnieuw.

Met de “Rookie & The Veteran” stage willen we dit succesverhaal herhalen. Zo vaak als we kunnen. We willen van jullie succesvolle marketeers maken. Maar we willen ook van jullie leren. Wat het is om student te zijn in 2016. Hoe jullie YOLO toepassen in jullie leven. Welke apps jullie downloaden op jullie smartphone en welke social media jullie gebruiken.